مدیریت امور پردیس های استان البرز

فراخوان بیست و هفتمین جشنواره انتخاب و معرفی دانشجوی نمونه سال 97

دکتر معصومه علی نژاد معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان، ضمن اعلام فراخوان دور جدید جشنواره دانشجوی نمونه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، افزود: ثبت نام بیست و هفتمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه از دهه دوم مهر ماه آغاز می شود و کلیه دانشجومعلمان متقاضی می توانند با مراجعه به سایت portal.saorg.ir نسبت به ثبت نام در این جشنواره اقدام نمایند.

  • وی بیان کرد: جشنواره سال 97 که بیست و هفتمین دوره رقابت میان متقاضیان این جشنواره می باشد براساس زمان بندی های پیش بینی شده در هفته دوم مهرماه آغاز و در پایان همین سال با برگزاری مراسم تجلیل به پایان خواهد رسید.

  • دکتر علی نژاد تصریح کرد: همانند سال های گذشته کلیه مراحل ثبت نام و مرحله داوری دانشگاهی و داوری مرحله کشوری در سامانه الکترونیکی انجام می پذیرد.

  • وی با اشاره به فرایند داوری جشنواره دانشجوی نمونه در دو مرحله دانشگاهی و کشوری، اظهار کرد: نخست دانشجویان در سطح دانشگاه به رقابت می پردازند و آن دسته از دانشجویانی که برترین امتیازات را بر اساس آیین نامه و صرف نظر از حد نصاب های آن کسب نموده اند به عنوان برگزیدگان دانشگاهی مورد تقدیر قرار می گیرند و آن تعداد از متقاضیان که شرایط معرفی به مرحله دوم را کسب نموده اند به دبیرخانه مرکزی وزارت علوم معرفی می گردند.

  • معاون دانشجویی، در ادامه افزود: جشنواره دانشجوی نمونه در سطح دانشگاه های تابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در پنج گروه علوم انسانی، فنی و مهندسی، علوم پایه، کشاورزی و دامپزشکی، هنر در مقاطع مختلف انجام می شود.

 


نظرات کاربران